Wdrożenie profesjonalnego rozwiązania antyspamowego – spadek niechcianej poczty o 93%
Profesjonalne rozwiązanie antyspamowe
Zadanie:
Problemem w funkcjonowaniu firmy był brak skutecznej ochrony przed spamem. Dziennie na 20 skrzynek pocztowych klienta trafiało około 1200 wiadomości mailowych. Z tego 93% stanowiły wiadomości niechciane. Zainstalowane na stacjach roboczych oprogramowanie antywirusowe i antyspamowe nie pozwalało na skuteczne filtrowanie poczty przychodzącej. Większość firmowych adresów mailowych funkcjonowało w niezmienionej formie od 10 lat. Każdy z użytkowników skrzynek pocztowych dziennie musiał usuwać nawet 200 niechcianych wiadomości, co w znaczący sposób utrudniało pracę.
Realizacja:
E-Direct Cloud Solutions rozpoczęło realizację zlecenia od przeprowadzenia dogłębnej analizy, w tym audytu bezpieczeństwa. Opracowano profesjonalne rozwiązanie antyspamowe w oparciu o produkty firmy Symantec. Dzięki wiedzy i kompetencji zespołu E-Direct Cloud Solutions wdrożone zostało serwerowe wirtualne rozwiązanie antyspamowe. Przy zastosowaniu technologii Symantec Messaging Gateway korzystającej z olbrzymich baz danych zagrożeń dostępnych online oraz zaawansowanej filtracji treści problem został skutecznie rozwiązany.
Osiągnięty cel:
Dzięki wiedzy i kompetencji specjalistów z E-Direct Cloud Solutions oraz technologii Symantec udało się wdrożyć skuteczne narzędzie antyspamowe. Liczba niechcianych maili spadła o 93%, zwiększyła się wydajność sprzętu. Ponadto, przejrzyste rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo poczty internetowej. Co najważniejsze, wzrosła produktywność pracowników, którzy nie muszą już tracić cennego czasu na ręczne filtrowanie niechcianych maili.